Efterskole for ordblinde på Sjælland Ordblindeefterskole

Vi er en efterskole som er målrettet ordblinde elever og unge mennesker med specifikke indlæringsvanskeligheder eller dyslektiske træk. Kontakt os

OVERVIEW

This web site efterskolensolbakken.dk currently has an average traffic ranking of zero (the lower the better). We have probed twenty pages inside the site efterskolensolbakken.dk and found four websites linking to efterskolensolbakken.dk. There are one social web accounts belong to this website.

EFTERSKOLENSOLBAKKEN.DK RANKINGS

This web site efterskolensolbakken.dk has seen a variation levels of traffic throughout the the year.
Traffic for efterskolensolbakken.dk

Traffic ranking (by month) for efterskolensolbakken.dk

Traffic ranking by day of the week for efterskolensolbakken.dk

Et liv som ordblind - Ordblindhed på en ny og positiv måde!

ViseOrd, ViTal og ViTex. Test og undervisning for ordblinde. Hvad gør jeg efter ordblindetesten? Forældre til en ordblind. Ordblindhed en ønskværdig vanskelighed? Kendte ordblinde i filmens verden. Kendte ordblinde inden for kunst og kreativitet. Velkommen til Et liv som ordblind. Hvad vil det sige, at være ordblind? At man er dum eller doven! På Et liv som ordblind.

OneStudent.dk Anmeldelser af skoler og uddannelser

De studerendes offentlige og uafhængige talerør. Fin uddannelsen til de fleste. En fin uddanelse hvor der er plads til forskellige typer af mennesker. Jeg selv var teknisk anlagt og kunne godt lide at kode websites, mens de fleste. Dygtige lærer som vil os det bedste, og fine faciliteter. Fokusere utrolig meget på gruppearbejde. Ville helt klart anbefale skolen til mine venner.

WHAT DOES EFTERSKOLENSOLBAKKEN.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of efterskolensolbakken.dk Mobile Screenshot of efterskolensolbakken.dk Tablet Screenshot of efterskolensolbakken.dk

EFTERSKOLENSOLBAKKEN.DK HOST

Our web crawlers detected that a single page on efterskolensolbakken.dk took two thousand nine hundred and twenty-one milliseconds to come up. We detected a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider efterskolensolbakken.dk secure.
193.8.37.85

Efterskole for ordblinde på Sjælland Ordblindeefterskole

DESCRIPTION

CONTENT

This web site efterskolensolbakken.dk states the following, "Billeder film dette skoleår." Our analyzers noticed that the website also said " Efterskole for ordblinde - dysleksi." The Website also said " Solbakken er en efterskole for ordblinde dysleksi, herunder unge med stave-, skrive- og læsevanskeligheder. klasse-elever undervises på 3 faglige niveauer i dansk, engelsk og matematik. I kan sagtens søge om optagelse selv." The website's header had Efterskole Efterskole for ordblinde Ordblindeefterskole as the most important optimized keyword.

VIEW SIMILAR WEBSITES

Efterskoler i Danmark EfterskolePortal.dk

Strand på Danebod, Efterskolen. Et efterskole år svarer til syv menneske år. Bisnapgård, Efterskolen DUI Leg og Virke.

Eftersnacksnack

Fler bilder från sista Eftersnack! Ulf Oppman provkör ett inslag. Vår snygga studio i helbild. Inger förklarar hur saker och ting går till. Kvällens team tar en genomgång inför sändning. Inger Ljung provsitter studion med gästerna Ragnar Granstrand och Clara Lidström. Ulf Oppman, för tillfället studioman, väntar på sin tur. Mikael Åström, sändningsproducent, Gunnar Tufvesson, ljudtekniker, Morgan Anderbom, sändningstekniker. A kontrollrum with a wiew.

Efter Stormen

Jueves, 2 de diciembre de 2010. A renovated flat in Bilbao. A flat from the 1930. In Bilbao, renovated and redesigned by the interior de. to give the atmosphere some light.

Hem, Diskussion, Reflektion - Eftertanke

Vad ska man göra av sitt liv? Auml;r det detta som är meningen med livet? Det är många som drömmer om ett rikt och meningsfullt liv, om att få ett helgjutet självförtroende och nå känslan att verkligen leva, starkt och intensivt. Det är absolut rätt att sikta högt och att ha höga ambitioner. Gör något av ditt liv - när du är gammal är det för sent! Alltför många fastnar i vardagens monotoni, går slentrianmässigt till jobbet eller sk.

EfterUddannelse.dk